Tuesday, February 24, 2009

Ce faci cand totul s-a terminat ?

O iei de la inceput ti-ar zice unii. Mototolesti totul ca pe o bucata de hartie si gasesti primul cos de gunoi si ... GATA ! Simplu nu ? Well... Ce bine ar fi. Ce bine ar fi daca totul ar fii doar o bucata de hartie.

Dar ce se intampla atunci cand nu e asa? Ce faci atunci cand tot ce a ti-a ramas e cenusa unei bucati de hartie ce odata era o scrisoare de dragoste ? Nu poti sa o mototolesti. Nici nu o poti atinge de frica sa nu o dezintegrezi. Ai vrea sa stii ca e reprezinta o bancnota arsa intr-un incendiu care a scapat ca prin minune cu seria intacta. Ai vrea sa crezi ca totusi mai e ceva de salvat.

Dar de cele mai multe ori nu e. Multi ar trece peste ca si cum nimic nu s-a schimbat de cand a inceput totul, ca si cum totul a fost un joc, o incercare nereusita de a inscrie un gol intr-un meci de fotbal. 

Eu in schimb nu reusesc. Orice fac ma gandesc ca voi gasii o metoda in care sa pot repara acea bucata de cenusa. Defiecare data cand m-am atins de ea am stricat-o, eu m-am murdarit sau ars in coluturile ei inca in flacari... 

A iubi inseamna a te vinde unei companii ale carei actiuni nu scad niciodata. Te vinzi, iar cand ramai singur si incerci sa te 'cumperi' inapoi vei afla ca pretul este prea mare. A iubi inseamna sa renunti la o bucata din tine pentru totdeauna. Merita? Da. Pentru ca a iubi este lucrul pe care acest animal pierdut in timp si spatiu (a se vedea omul ) il face fara a se gandi la el. Este singurul moment cand este in stare sa ofere tot ce are mai bun gandindu-se numai la cel de langa...

Ce ar insemna daca toti ne-am gandi numai la ceilalti ?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home