Monday, February 23, 2009

Some thoughts...

Ok... De ce ? Nu stiu de ce m-am apucat sa fac asta si nu mai incerc sa caut motive. Am zis ca imi trebuie un zid unde lumea sa ma puna si sa dea in mine cu pietre, si nimeni nu face chestia asta fara sa zica la un momentdat 'gata ! acum te-am iertat'. Am zis ca o voi face eu, asa ca mi-am ales un zid. Si in loc de pietre mi-am ales cuvinte.

Wow. Daca aveam acelasi nume cu al mai mare dintre poetii nostri m-ar fi incurcat lumea cu acesta. Nu asta vroiam sa fac sa zic sau sa 'pictez' pe aici. Asa ca iertati-ma toti cei care m-au luat la ture citind primele randuri.

Ce anume incerc sa zic ? Pai am zis ca nu stiu. Vom vedea. Multe, marunte, mari, in principiu despre mine.

Cine sunt ? Ce fac ? Ah da :) ar fii trebuit sa le zic de pe la inceput. Mickey. Eu sunt Mickey. E ciudat, dar multa lume mi-a zis asta, si am zis ca nu voi renunta niciodata la acest atu (daca imi permiteti sa-l consider asa). De facut fac ce face toata lumea mai devreme sau mai tarziu pe pamantul asta. Ma lupt cu mine (da cu mine) sa fac ceva cu timpul care mi s-a dat pe acest pamant. Mi-ar fii placut ca in randurile care urmeaza sa ma pot lauda cu ceva realizari marete. Nu prea sunt. Ba din contra. Am tot dato-n bara acum cu mai toate lucrurile pe care mi le-am propus. Nu e bai, ca asa inveti.

Ok. Cred ca ma opresc acum.

Ah da! Ca sa nu fiu ipocrit, Cretzule daca nu faceai tu chestia asta nu m-as fii apucat nici eu :) Asa ca thanks de inspiratiune :)

Z3uS.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bai baiatule, dar tu chiar semeni cu Eminescu :P
Smecher blog, keep it up.

Anak1n

February 24, 2009 at 2:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home