Thursday, February 26, 2009

Sistem de rahat

Ok... Imi cer scuze pentru titlul de mai sus, dar este a miliarda oara cand ajung sa consider ca tara in care traiesc este condusa de un sistem politic de toata minunea...

Am aflat azi ca in tara asta nu poti lucra ca programator daca nu ai o scoala care sa ca esti 'atestat' in acest lucru... Si aici nu ma refer la atestatul profesional sustinut in liceu. Nu ! Cu ala ne putem sterge cu toti la (_._) ca nu e bun de nimic. Aici ma refer la o diploma cum ca ai terminat o facultate de profil.

O sa ziceti. DA ! E normal.... Dar sunteti siguri ca voi toti care ati terminat acele scoli (si aici sa-mi scuzati 'modestia' dar m-am saturat sa fiu considerat un fraier din x motive) va puteti compara cu mine? Eu nu am terminat nici o scoala si sincer cred ca va mai dura ceva pana acolo. Dar cati dintre profesorii care predau in acele scoli, sau cati dintre toti cei care au terminat acele scoli pot venii sa lucreze in locul meu ?

Mi se pare total aiurea ca idiotii ce conduc aceasta tara ma obliga sa-mi trec 'femeie de serviciu' in fisa postului doar pentru ca nu exista un decan care sa-mi fii semnat o harite nenorocita.

Dar asta e ca si cu familia nu? Nu poti sa o alegi la nastere (tara adica) asa ca deocamdata tot ce pot sa fac e sa tac si sa mai inghit oleaca din rahatul pe care ei ni-l toarna pe gat zi de zi...

Curand in schimb !

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home