Monday, July 19, 2010

The way...

Se facu dimineata. Luminile indepartate ale oraselor se stingeau rand pe rand lasand soarele sa se joace cu ale lui raze pe campiile din jurul autostrazii. Mark dormea pe scaunul din dreapta lovindu-se incet cu capul de geamul intredeschis al rablei in care se afla. Cu ochii umflati de somn Ronn incerca sa mentina viteaza maxima ce o putea atinge gramada de fiare.

Se apleca sa-si gaseasca pachetul de tigari. Era gol.

- Mark! Mark... trezeste-te ma!
- Hm ?!? Ce dracu vrei? Am ajuns? Nu? Bun! Lasa-ma sa dorm!
- Esti prost! Da-mi o tigara...

Nu apuca sa scoata bine pachetul din buzunarul de la piept caci cu un gemat profund urla:

- Gata! Aici, dreapta! N-auzi? Incetineste...
- Mark... ai chef de condus? Daca nu lasa-ma in pace. Nu stiu daca ai observat dar fac asta de ceva vreme in timp ce tu dormi ca porcul.

Si zicand acestea cei doi parasira autostrada lasand in urma ultimul indicator al acesteia pe care scria "Faith Ville - 20 miles".

Mark incepu sa fiarba. Soarele parca se hotari sa-i prajeasca fruntea plina de transpiratia care nu-i dadea pace. Dupa o vreme de mers prin padurea de conifere, incepu sa se scotoceasca in buzunare.

- Ronn unde-i telefonul meu? Ai vazut telefonul meu?
- Care ala grii care urla de zor noaptea trecuta?
- Da... unde e?
- Pai nu stiu exact.
- Ai innebunit? Cum adica?
- Pai nu mai stiu ce ora era cand i-am facut vant pe geam, deci nu stiu sa-ti spun exact unde este acum.
- Cum ?!? Esti drogat, ce-ai? M-ai terminat. Cum dau de ea acum?
- Cum adica?
- Imbecilule! Am mers ca idioti atata vreme si acum nu mai stiu cum sa o gasesc. Tot ce aveam era un nenorocit de numar de telefon pe care tu l-ai aruncat. Idiotule! Opreste masina! Opreste, n-auzi?

Nu apuca sa opreasca de tot si Mark era deja departe. Se indrepta cu pas grabit in directia din care venisera.

- Mark! Vino inapoi! Nu-l mai gasim...
- Logic! Ca ai fost tu destept! Dobitocule, m-ai terminat. Ce fac? Ce fac eu acum Ronn?
- Esti fenomenal! Mergem, intrebam de ea, trebuia sa o stie cineva.
- Cine ma? Cine o stie acolo? Nu de asta s-a dus acolo, ca sa nu o stie nimeni? Cum desteptule? Cum dam de ea?
- Rick o stie. Doar el a aranjat toata treaba asta, nu?
- Cine? Ai uitat cum ne-a primit ultima oara?

Nu apuca sa-si traga rasuflarea dupa ultimul cuvant rostit si Ronn deja lua telefonul in mana si forma către Rick.

- Alo?
- Da! Cine-i acolo?
- Nu stiu dacă ma mai stii pe mine, dar sunt sigur ca numele de Mark Fillnex iti suna cunoscut.
- Mark? Fillnex? Sa nu-mi zici ca mă cauta imbecilul ala... Si tu!?! Celalalt idiot... Cum îţi zice... Run.
- Ronn.
- Ala-i! Bun. Interesant! Dormeam... Ne auzim!
- Stai, stai...

Prea tarziu in schimb căci Rick apuca sa apese tasta rosie a telefonului.

- Bravo Ronn! Pentru a mia oara bravo! tipa Mark care o luase la pas marunt catre Faith Ville.

(to be continued)

Share

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home