Thursday, January 20, 2011

Orange - mana-n mana cu hotii sau doar i****i ?!?

UPDATE: Am creat o cauza pe Facebook. Daca sunteti si voi printre cei care au patit-o cu Orange sau daca doar vreti ca astfel de chestii sa nu se mai intample alaturati-va si voi:
Opriti nepasarea operatorilor de telefonie mobila

Povestea incepe pe 22 Noiembrie 2010 in jurul orei 20:00. Eram la servici cand telefonul incepe sa urle ca am primit un SMS.

"Contul utilizatorului PrePay cu numarul de telefon xxxx.xxx.xxx a fost reincarcat cu 9.9 EUR (din care 0.9 EUR bonus)."

Am fost socat pentru ca nu am 'autorizat' nici o tranzactie de genul. Pana sa ma dumiresc ce se intampla am luat telefonul in mana si am sunat la Orange, Serviciul Clienti ca sa aflu ce se intampla. Era tarziu, si trebuia sa astept sa raspunda cineva. Pentru ca eram la servici am hotarat sa incerc mai tarziu cand ajungeam acasa. Am inchis telefonul si am zis totusi sa incerc sa vad cine e in spatele acelui numar de telefon. Sun. Telefonul suna de cateva ori pana primesc ton de ocupat. Mai incerc odata... Stau si astept (nu suna) pana cand un robot imi raspunde si incepe sa vorbeasca in Italiana. Am inchis repede si mi-am facut cruce rugandu-ma sa nu ma fi taxat cu o suma care sa ma usuce... Intre timp mai primisem un SMS. Contul ALTUI utilizator PrePay fusese reincarcat.

Ajung acasa, timp in care mia primisem inca un SMS cu un ALT numar de telefon. Sun la Serviciul Clienti, raspunde cineva in cele din urma. Ii spun tipului tot ce s-a intamplat... Ma pune pe HOLD ca sa verifice. Cand revine imi zice ca cineva reincarca aceste conturi de pe web si ma ruga sa-mi schimb urgent parola. Ok. Zis si facut. Cu el la telefon am schimbat parola contului de WebCare de 2 sau 3 ori (nu mai tin minte exact caci eram super speriat ca cineva imi umfla factura iar tipul de la Orange tot ce face este sa-mi zica schimba parola). Ulterior schimbam si parola Orange ThankYou pentru ca vorbind cu el la telefon el vedea cum alte reincarcari se faceau - CHIAR DACA AM SCHIMBAT PAROLA CONTULUI.

Dupa vreo 20 de minute de vorbit cu el, timp in care eu mai primisesem vreo 4 SMS cu ALTE numere de telefon a ajuns el la concluzia ca nu are ce sa faca si m-a rugat sa merg sa fac o plangere la Politie promitandu-mi ca el va face o reclamatie la departamentul lor de frauda in vederea solutionarii problemei

Ok! Simplu! Ma imbrac si plec la Politie. Ajung acolo, fac o declaratie si plec acasa (asta nu fara sa mai primesc vreo 2 SMS chiar in timpul in care eram cu politistul si scriam declaratia).

Dupa ceva vreme primesc un raspuns de la Orange. Concluzia?

EU TREBUIE SA PLATESC

Cum asa? Concluzia lor a fost ca pentru ca eu sunt 'detinatorul' contului la ei pe site, EU sunt responsabil de ce se intampla cu ei, iar ei nu pot fi raspunzatori pentru faptul ca nu au avut ce sa faca pentru a opri pe ala sa fure... Interesant nu?

Ca sa nu o mai lungesc astazi mi-au taiat in sfarsit telefonul dupa multe conversatii pe care le-am avut si contestari din partea mea. Ei sunt inca de parere ca EU trebuie sa platesc acele reincarcari si nu conteaza ca cineva in tara asta fura. Eu unul n-am sa platesc un cent. Voi ce credeti ca trebuie sa fac pentru a rezolva problema? Niste sfaturi m-ar ajuta...

(ps: dati link-ul asta mai departe sau spuneti si prietenilor - haideti fratilor sa le aratam lu' astia de la Orange ca daca n-au clienti n-au bani...)

Share

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

TRIST :))

January 20, 2011 at 1:48 PM  
Blogger 0RT3G4 said...

Asa se intampla si in Spania, ma refer la departamentul "Relatii cu clientul", nu prea te ajuta in situatii de genul. Eu as mai incerca sa sun poate dau peste cineva cu cap caruia sa-i pese, eventual sa ceri numarul de telefon al unui departament cu responsabilitate de la Orange si tot asa, asta daca mai ai speranta ca poti rezolva ceva. Protectia consumatorului? Oare merita fiind o companie asa mare?

January 24, 2011 at 12:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu am probe ca am fost furat de 600 de lei in anul 2009! cineva a vorbit in Italia de telefonul meu ,dar cum? telefonul fiind luat de afara (vezi doamne apela singur in Italia ) nu am pe nimeni afara. Dupa lungi dezbateri am platit de bun ce sunt. am fost sfatuit orea tarziu sa dau telefonul pierdut. deci Teapa orange!

February 14, 2013 at 4:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home