Wednesday, June 17, 2009

Dispari!

"daca vroiam sa stii cine sunt ma semnam , insa nu vreau .. oricum nu ma cunosti si nu m-ai cunoscut niciodata :) adevarul nu este in concordanta cu ceea ce vrei tu sa fii, dar accepta-l!"

Cam asa suna ultimul comentariu primit la "post-ul" anterior dupa ce l-am rugat pe ce-l ce comentase sa "se semneze" intr-un fel...

Te-as intreba asa in gura mare - Cine pizda matii esti si ce dzeu nu-ti ajunge? N-am sa te intreb totusi ca suna urat... Si nu are rost sa vb urat cu un tip atat de.... ipocrit !?! Maybe - i don't know. Oricum... Cum naiba sustii ca "nu ma cunosti si nu m-ai cunoscut nicodata" dar vii si-mi spui ca "adevarul nu este in concordanta cu ceea ce vrei tu sa fii"... Ce vreau eu sa fiu? Si ce stii tu? Uimeste-ma! Eu nu te cunosc in schimb tu da.... Esti unul din sufletele alea ratacite prin timp si spatiu care nu are ce face si s-a interesat asa oleaca de viata mea si concluziile la care ai ajuns sunt (uimeste-ma TE ROG din nou) : ma mint pe mine si lumea din jur (am inteles bine? asta e mesajul pe care te chinui sa-l trimiti?)

In fine... Hai ca asa nu ajung nicaieri... Ai putea sa apesi in schimb butonul de "Power" de la calculator data viitoare in loc sa scrii niste cuvinte fara noima si care nu au nici un gram de sens... Sau daca au te-am rugat si data trecuta... Explica-le, vorbeste, da argumente... Nu ai chef?

Dispari!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ce vorbe urate !!!.. scuza-ma nu am vrut sa te supar atat de tare! uite un id de mess dak vrei sa mai vorbim - nuvreausavbcufraieri e pe bune :)

June 17, 2009 at 8:01 PM  
Blogger Z3uS said...

Ce faci domnu' ? Ai adormit? Hai da accept acolo sa te vad ce stii...

June 18, 2009 at 1:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home