Thursday, April 9, 2009

Work work work.... I'm sick!

E ora 2:30 dimineata si eu sunt din nou la birou... In ultimile 5-6 saptamani este a nenumarata noapte in care am reusit sa fac chestia asta... Si daca pana acum cineva era cu mine aici, acum am ramas singur. E clar! Sunt bolnav... Ar trebuii sa-mi gasesc un cerc precum vezi in filme, sa ma asez in fata tuturor si sa zic "Buna! Eu sunt Mihai. Si sunt un 'workoholic' !"

Castig cam 10% din ceea ce muncesc, dar nu ma mai deranjeaza demult treaba asta... Imi ocup timpul, si imi tin creierul plin de ganduri dobitoace ocupat. Ma gandesc cateodata ca ar fi timpul sa inchid cele 3 calculatoare ce stau deschise pe biroul meu (da mai nou am mai facut rost de 1 so am 3 :P ) si sa o intind acasa... Ma gandesc in schimb ca viata mea e prea goala si m-am saturat de singuratatea de acolo...

Nu ma plang. N-am mai facut-o de ceva vreme (sau cel putin asa imi place sa cred). Doar ma gandeam ca nu mai stiu cum arata lumea de afara si ca imi e dor sa fiu copil... Eh da gata... In sfarsit s-a terminat de randat scena pe care o asteptam... Ma intorc la treaba, caci pana dimineata vreau sa le fac o noua surpriza la baieti si sa termin jocul la care lucrez de 2 zile... Apropo! Am vandut aproape 80 de copii din ultimul joc lansat saptamana trecuta... Si din cel vechi s-au download-at vreo 1100 ... Cool nu ? :P

Gata m-am tirat! Work has to be done...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home