Tuesday, June 2, 2009

Intrebari

  • Ce este dragostea?
  • Cum o simti, si cand stii ca te-ai indragostit?
  • Are aceasi valoare pentru toti oamenii carora le zici "Te iubesc" ?
  • Ramane la fel de vesela si scumpa pentru toata viata?
  • De cate ori iubeste un om?
  • Si de ce?
  • Se opreste vreodata?
  • Este egoist cand zice te iubesc?
  • Sau se gandeste la celalalt?
  • Si totusi... ce inseamna?
  • Cand ai dreptul?
  • Si cat de mult trebuie sa spui?
  • Trebuie sa fie secret?
  • Sau poti da anunt in ziar?
  • De ce scriu despre asta?
  • De ce intreb ce intreb?
  • Exista cineva care stie sa raspunda?
  • Cand stiu ca am raspuns la una dintre ele?
  • Cum face omul sa se opreasca din intrebat?
  • Daca se opreste nu moare?
  • Intrebari idioate?
  • Si ce daca?
  • Vreau sa fi aici, stii?
  • Sa ma vezi seara inainte sa adormi ar fi super?
  • Si daca plec si vin la tine?
  • M-ai primii?
  • Sau daca-ti zic ca ma gandesc la ochii tai non-stop?
  • Si daca vreau sa te fur de la lume e rau?
  • Din nou intrebari idioate?
  • Daca nu-mi pasa de nimic decat de tine mai sunt idioate?
  • Daca scriu tot ce scriu m-am indragostit?
  • Si daca da... e rau?
  • Si daca nu... e bine?
  • Ce-ai spune daca ti-as zice "te iubesc" ?
  • M-ai crede ?
  • Si daca nu, ce-as putea face?
  • Mai are rost sa intreb?
  • Mie mi-e dor... tie?
  • Vrei sa stii un secret?
  • Ma lasi sa spun "si"?
  • Sau vrei sa-l spun asa?
  • Te-ai suparat?
  • Ma suni?
  • Ma iubesti ?
  • Ai grija de tine da?

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

exista loc in inima ta pt iubire ? poate asta ar fi intrebarea esentiala! tratezi iubirea k pe un simplu camp de o oarecare joaca .. stai analizaeaza ti sufletul .. si urmatoarea data spune te iubesc cu toata fiinta ta .. sa nu fie doar o iluzie .. o jukrie .. ceva ce tu vrei sa fie adevarat dar nu este ! cand iubesti ai ochi pt o singura persoana .. nu pentru mai multe .. te abandonezi in bratele ei si numai stii alta imbratisare .. de dedici buzelor ei si uiti k ai cunoscut si alte buze nici numai raznesti la altele .. te completezi cu trupul ei uitand de toate celelelte si nimic nu te ispiteste ... ai un suflet mare plin de iubire dar .. numai omora iubirea altora cu iluzii .. iubeste sincer nu pt k asa crezi k trebuie!

June 9, 2009 at 12:06 AM  
Blogger Z3uS said...

Ok... hai sa zicem ca nu sunt de acord cu ce mi-ai scris. N-am luat niciodata iubirea ca pe o joaca, si nici iluzii n-am creat... In fine, sunt curios totusi de ce anume nu folosesti campul "Name" sa stiu si eu cu cine am placerea... Zic eu ca asa ar fi corect.

June 9, 2009 at 5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

daca vroiam sa stii cine sunt ma semnam , insa nu vreau .. oricum nu ma cunosti si nu m-ai cunoscut niciodata :) adevarul nu este in concordanta cu ceea ce vrei tu sa fii, dar accepta-l!

June 17, 2009 at 2:18 AM  
Anonymous Anonymous Nemernicus said...

Bey Anonymous de mai sus... Eu iti zic asa:
Suge-i-o in continuare aluia care ti-a aratat "adevarata iubire". Si suge-o cum stii tu mai bine, dar din suflet asa, cu dragoste si iubire... nu o felatie in joaca... cum faceai in trecut :))

June 26, 2009 at 5:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home