Sunday, April 5, 2009

In zadar?

Cine imi poate spune cat dureaza durerea? Cine imi poate spune cat de multa speranta trebuie sa am ca intr-o zi asa din senin va inceta sa ma doara? De ce nu pot inchide ochii fara plang, si de ce nimic nu ma poate face sa rad?

De ce trebuie sa ma despart de lumea in care traiesc prin munca, si de ce mi se pare aceasta fara nici un rost? De ce nimic din ceea ce realizez nu ma mai incanta, si de ce nu mai imi gasesc un loc printre atatea milioane de visatori?

Cum ar trebuii sa-mi petrec timpul fara sa simt, si cum ar trebuii sa traiesc fara sa gandesc? Cum ar trebuii sa inchid ochii inainte sa adorm, si ce anume ar trebuii sa visez ca sa dispara?

Ma doare... si in loc sa-mi treaca ma afunda mai tare in negura ce ma incojoara... Am sperat, am luptat cu mine, am jurat pentru mine, dar degeaba... Mult nu mai pot.

Nu e in zadar a mea viata nu?

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home