Tuesday, March 31, 2009

Stop! Rewind! Delete! Start over...

De acord... M-am oprit. Am derulat... Nu pot sa sterg... "File in use or access denied!" :| Ce ma fac? Am dat play - doare ca dracu de tare! Stop din nou, rewind, delete... Tot eroare!

Am incercat de atatea si atatea ori, si nimic din ce fac nu merge... Am incercat cu zapada, am incercat cu apa sarata, am incercat cu bere, am incercat cu tigari... Nimic nu ii poate face nimic. Multi mi-au zis sa sar peste, sa nu mai sterg... Dar nu mai am loc de nimic. Tot discul e plin...

Start over? Direct? No way... In schimb cred ca... da... da da! Am sa plec. Am sa incerc sa plec, sa ma duc acolo unde nimeni nu-mi va vedea discul plin cu date fragmentate...

Pana atunci fereastra de la antivirus imi va rasarii in cap in fiecare minut amintindu-mi ca ale lui definitii sunt invechite si ca nu ma mai poate proteja... Nici nu mai are ce. Sunt un o epava de 20 de ani ce a cazut pe fundul marii si nu mai are nici un rost sa o salvezi. Nici nu mai vreau... Vreau doar sa... plec de aici de la voi!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home