Friday, March 27, 2009

Saved...

Daca as avea timp, bani si resursele necesare m-as fi apucat sa fac un film... Nu despre mine, ca nu-s asa egoist... N-as fi vrut sa pun realitatea pe o pelicula asa subtire. Mi-ar fi fost frica sa nu cumva sa o rup. In schimb mi-ar fi placut sa inventez, sa pictez cu mintea tot ce mi-ar place sa se intample cu viata mea. Am mai scris eu un fel de inceput de 'autobio' si-i spusesem 'Unu...' Filmul n-ar fi avut acelasi nume. Nimeni nu ar fi fist singur, suparat sau trist. Nu ar fi fost nori pe cer, iar oamenii ar fi fost mai buni.

M-as fi apucat de demult sa pictez scene, decoruri, costume dar nu mi-am gasit niciodata inceputul. Azi l-am gasit! Ciudat in schimb. Nu mai vreau sa dau nimanui din ce e al meu. Asa ca nu voi mai incerca sa-mi pictez gandurile. Vreau tot ce am azi sa ramana al meu.

Si de acum incolo asa...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home