Thursday, February 17, 2011

Respect? De unde...

Nu stiu cum sunt altii, dar eu ma oftic rau de tot cand vad ca nimeni (serios - chiar nimeni) in tara asta nu apreciaza clientul... Acum ceva timp ma plangeam de intamplarea mea cu Orange Romania. S-a terminat 'cu bine' intr-un final - am folosit ghilimelele pentru ca la sfarsit tot a trebuit sa platesc vreo 20-30 de euro, dar tot e mai bine decat suma intreaga. Aseara m-am lovit de alta nebunie.
Prin Decembrie am fost la Constanta, in vizita la un prieten drag. Acolo, ca toti oamenii tineri (uf ce bine ca inca sunt unul dintre ei :) ) am hotarat sa mergem in club. Megalos - asta a fost recomandarea lui... Ma plang abia acum de experienta avuta in acea seara pentru ca abia acum am observat ca lor chiar nu le pasa de clienti. Si am zis ca daca nu le pasa, atunci e timpul sa incercam sa-i facem sa le pese.
Pe scurt, cam asa sta treaba: am ajuns acolo si cu toate ca D (prietenul meu) a avut tone de conversatii telefonice cu ei inainte, nimic din ce ni se promisese la telefon nu ne-a fost oferit - aici ma refer la ofertele de bautura, etc. Ok! Am inteles noi gresit (chipurile) si cica ofertele erau pentru alta seara. Nu-i nimic... Ne conformam si incercam sa profitam de ofertele din seara respectiva. Totul bun si frumos, pana cand chelnerul (a se vedea chelner) s-a hotarat el asa ca nu prea-i place lui de fata noastra si ca ar vrea sa ne duca mai la 'intuneric' :) Deci ne roaga asa frumos sa ne mutam la alta masa. Nu conteaza, am zis noi, si ne-am supus... Aici, colegul lui, care habar n-avea de unde aparusem noi acolo (mi s-ar fi parut normal sa stie stanga ce face dreapta) ne-a schimbat oferta pentru masa respectiva de 3 ori. Ba treubie sa cumparam 3 sticle de bautura, ba 2, ba ii trebuie x bani, ba y, etc.
Intr-un final ne-am mutat inapoi la masa pe care o rezervasem initial, si dupa vreo ora si ceva ne-am putut vedea de ale noastre.
In fine... M-am lungit inutil. Ca sa va demonstrez cum anume se poarta angajatii de la Megalos cu clientii clubului, cititi comentariul unuia dintre ei dupa ce un client nemultumit s-a plans online - citeste aici.
In curand am sa fac ceva impotriva tuturor astora, iar daca credeti ca merita sa ne cheltuim 1% din energia pe o zi pentru a-i arata cu degetul pe cei care nu stiu sa se poarte cu clientul, va rog, dati-mi de stire. Eu m-am saturat de lipsa de respect, si vreau sa-i fac sa intelega ca noi le punem banii in buzunar - multi, putini, fara ei n-ar avea ce sa manance!

Share

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Ancolette said...

Stii bine ca asa stau lucrurile si e trist pentru ca in felul acesta nu vom avea o evolutie in zona serviciilor de genul. Eu m-as irosi si mai mult de 1% daca as sti ca se schimba ceva.

February 17, 2011 at 12:49 PM  
Blogger Poze nunta Antonia said...

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

October 30, 2011 at 9:37 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home