Friday, June 26, 2009

R.I.P. Michael Jackson

Da... S-a mai stins o stea. Nu! Nu e prea mult zis. Daca ar fi fost un cuvant care sa-mi vina acum in minte l-as fi folosit.

Stiti cum fiecare copil are un idol... Ei bine el a fost al meu. Tin minte si acum cum stateam si ascultam piesele lui mult cunoscute precum "Bad", "Thriller" etc. Am aflat azi-noapte ca s-a stins, si am ramas mut in fata calculatorului... Mi-a venit sa plang. De ce? Pentru ca inca o data mi-am dat seama ca toti cei "mari" au fost si din pacate nu cred ca vor mai aparea altii curand...

Drept omagiu inca o data ascult melodia care mi-a muiat picioarele defiecare data :


Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cred ca si tu ai fost idolul lui cand erai mic... ti-ar fi tras-o asa nitzel ;)). Da, a fost un mare artist... dar ca om, a fost... hai sa zic... o figura controvesata :)

June 26, 2009 at 5:37 PM  
Blogger Z3uS said...

:) din cauza unor oameni ca tine da... A avut o imagine nu prea frumoasa. Si ca orice chestie buna de pe pamantul asta, media, si toti cei invidiosi au incercat pe cat se poate de mult sa-l darame... Eu n-am crezut niciodata in prostiile alea legate de copii, but never mind ;) Fiecare cu ale lui.

June 26, 2009 at 5:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home