Wednesday, March 4, 2009

Cui nu-i place sa nu citeasca

Da am mai vazut pe 10.000 de blog-uri expresia. Dar pe bune, o consider necesara din moment ce in fiecare zi se gaseste careva care sa ma ia la ture ca de ce-mi public aceste ganduri de cacat... Pai nu stiu de ce. Si nu am o tinta anume. Pur si simplu ma descarc eu... pentru mine.

Am considerat un mod usor si la indemana prin care sa-mi alung gandurile naspa care ma tin in plans cu orele (of doamne o sa ziceti - are 20 de ani, e si baiat da se plange continuu). Well da. Asta e! Sunt slab poate, sau poate naiv si am crezut in niste chestii in care nu trebuia sa cred. Am facut sperante ca pot face ceva in viata de care sa fiu mandru, dar n-am reusit sa fac chestia asta (si in + n-am facut pe nimeni mandru de mine pana acum - cred ca asta doare cel mai tare).

Never mind. Cum ziceam. Nu-ti place, ma consideri pusti, sau patetic, sau cum vrei tu? E problema ta. Eu am sa scriu pana atunci cand n-o sa mai simt nevoia.

Pana atunci... Raman doar eu. Unu.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

some of us are proud of u.you are there..hangin' on even if it's hard

March 4, 2009 at 8:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home