Saturday, February 28, 2009

Ce ma schimba?

Cel mai ciudat lucru mi s-a intamplat azi... Azi a fost a multa oara in viata mea cand cineva, un om necunoscut mi-a spus ca se poate deschide in fata mea si ca imi poate zice orice... Cuvintele precum "nu esti ca restu" ma fac sa plang aproape... E exact acelasi sentiment pe care-l am cand lumea imi zice "tu esti Mickey".

Nu mai vreau sa fiu asa :( ce am? Nu sunt decat eu... De ce trist? Pentru ca au fost cateva persoane care o data mi-au zis aceleasi lucruri dar astazi nu mai sustin acelasi lucru... Ba in schimb am ajuns o persoana non-grata. Ce am auzit azi m-a speriat :( nu mai vreau ca lumea sa ma vada asa :( vreau sa fiu un pion din grupul "ceilalti"

Vreau sa stiu ce ma schimba :(

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ne lasi in suspans zeus ce ai auzit?

March 1, 2009 at 3:18 AM  
Blogger Z3uS said...

Draga anomymus... Cred ca mai pierdut :) ce anume am auzit si cu ce anume te tin in suspans?

March 1, 2009 at 3:50 AM  
Blogger Z3uS said...

Ah ok... E tarziu :) eu am inteles deci nu mai rasp la intrebare.. Ma refeream la ce mi-a spus pers respectiva... Zic eu ca e scris destul de clar...

March 1, 2009 at 3:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

te inteleg perfect.....si intr-adevar esti altfel...doar pt simplu fapt ca esti bun cu toti si pt simplu fapt ca vrei sa le faci pe plac la toti.....nu e absolut nimic rau in asta ...dar treb sa o faci pana la o anumita limita, inainte sa te calce ceilalti in picioare....totul are o limita pe lumea asta...chiar esti un om de incredere si chiar aceeasi senzatie o am si eu...ca iti pot spune tot....esti un om deosebit , unic..:*:*:*

March 9, 2009 at 12:53 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home