Wednesday, March 18, 2009

Toti si niciunul

De ceva ani buni de cand am inceput sa mai pricep si eu una si alta tot aud in jurul meu oameni care se plang de tot ce ii inconjoara... Pe scurt Romania. Toti se plang, toti au ceva de spus, nimanui nu-i place nimic aici, sau daca unora le place, balanta inclina si la ei spre un regret amar ca sunt cetateni ai aceste 'tari'

De ce am pus ghilimele? Pai toata lumea numeste aceasta zona de pe glob in orice fel numai tara nu... Da se foloseste cuvantul tara, dar de fiecare data cu diferite adjective precum 'de cacat', 'naspa', 'penala', etc (sa-mi scuzati limbajul va rog).

Pe scurt nimanui nu-i place aici, toata lumea ii critica pe Romani (chiar si ei)... Si atunci? De ce nu se schimba nimic? De ce? Pentru ca niciunul din ei nu se opreste o clipa din fuga lor spre bogatie, glorie, victorie (cum vreti sa-i spuneti) sa se gandeasca cum ar putea sa-i ajute pe Romani. Este simplu zic eu. Daca ar incepe fiecare cu persoana lui, multe s-ar schimba aici. Ce-ar fii sa inchidem cu toti ochii si sa ne uitam un pic la noi, si sa facem abstractie de restul?

Vorbesc prostii stiu... Dar e tarziu, asa ca ma duc sa ma culc, caci maine ma asteapta o zi naspa. O sa am de aface cu doi Romani. Bleah!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey...te contrazici... Zici ca ar trebui sa incepem schimbarea prin a ne privi pe noi si tu ce faci? Te intalnesti maine cu doi Romani..."bleah". ??? Bafta!

March 18, 2009 at 12:33 AM  
Blogger Z3uS said...

Da in sensul ca cei doi cu care ma intalnesc fac parte din categoria celor care se plang non-stop,dar nu se pot uita la ei ca ei defapt sunt niste nenorociti... Bleah era pentru faptul ca tot timpul mi se plang, cand defapt ma mananca tot timpul pe la spate...

March 18, 2009 at 12:47 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home