Thursday, March 12, 2009

7 in 7 vs 1 in 24

Dupa lungi discutii cu atatia stateam si ma gandeam cam cate au fost in pauzele mele :) Si mi-am pus mana in cap cand am inceput sa numar :D Acum nu ma laud, dar frate tot viata de 18 ani burlac e mai tare...

Deci voi astia indragostitii :) Terminati-va ma cu prostiile ca nu merita.... Stiti cat tine dragostea nu ? :) 2 saptamani (cifra nedocumendata asa ca nu-mi dati in cap :) ) Ce urmeaza numai e decat batjocura... Da va bateti joc unu de altu...

Asa ca luati aminte de la mine... Tot mai bine o cifra 7 in 7 decat 1 in 24 :) (cifre pentru aia destepti :P )

Ah si ca sa mearga cu postu uite si o melodie :P




Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, don't cry, don't cry

March 13, 2009 at 6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

imi place ideea postului,dar nu sunt de acord cu tot ceea ce ai scris.
da fratilor,viata e mai interesanta singuri pe plan amoros si plini de prieteni.suntem tineri..acum e momentul sa profitam de viata,acum ne sunt acceptate nebuniile.la 40 de ani o sa rada pustii de noi,ca facem pe nebunii
e cam tarziu..mai bine ma duc sa ma culc :D

March 14, 2009 at 2:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home