Friday, March 6, 2009

Hainele, masinile, si increderea

"ma enerveaza k vad ca faci greseli ... si stiu k imi usuc gura aiurea.. k nu asculti ne nimeni" - asta imi zicea cineva de curand... Si ma tot intreb cand o sa inceteze lumea sa zica ca fac greseli... Probabil cand am sa ma opresc eu sa le fac. Bun! Dar ce greseli fac? Asta nu prea a reusit nimeni sa-mi raspunda. Ah ba da... Unii zic unele, altii zic altele (fiecare cu ce-i intereseaza). Ca nu ma imbrac de firma, ca nu ma dau in vant dupa fite, ca am incredere in oameni, astea-s unele din greselile pe care mi le reproseaza lumea...

Daca pana acum am considerat ca ei erau cei anormali si sariti de pe fix incep sa ma intreb daca nu cumva eu sunt ala tampit. Din ce in ce mai multa lume zice aceleasi lucruri, se uita dupa aceleasi lucruri si vrea un singur lucru. Sa profite de lumea din jur, direct sau indirect, cu scopul final de a iesii ei in castig (material sau sentimental - cu toate ca pe partea sentimentala nu prea se mai agita nimeni).

Si atunci stau si ma intreb. Oare eu chiar atat de anormal sunt? Sunt. Am incredere in oameni, incerc sa le fac pe plac. Faci pe plac odata, ei vor si a 2-a oara, si a 3-a, si nu se vor mai oprii... O sa-mi ies din sarite, fac urat, si BINGO! Ajung pe pozitia aia de om de rahat, caci nu mi-am mai tinut gura. Sa zicem ca aici ii inteleg pe toti cei care ma critica din punctul asta de vedere. OK! Deci am taiat increderea de pe lista. NEXT!

Ce era? A da... Toale de firma... Hai sa vedem... Ma duc in club imbracat normal, cu suma de bani necesara in portofel (a se intelege multi bani). Nimeni nu se uita la mine zic ei caci sunt imbracat 'naspa'. Si daca aveam Nike scris pe piept si faceam cum am vazut pe unu prin Unirii care tipa in gura mare la telefon ca-si ia adidasi Nike era mai bine? Asa zic ei. Eh. Aici nu m-am convins, si nu o sa ma convinga cred nimeni. Eu nu-s PRO chestiilor astea, si aici nu pot oricat.

Altceva... Masina. Dacia vs. BMW... Zic eu ca al 2-lea castiga detasat. De acord cu voi. Dar hai sa vedem, te opresti in fata caminului si o astepti pe EA. Vine fuga fuga la masina ta (a 2-a din cele de mai sus) deschide usa si intra in masina. Tu un flegmos deala nenorocit, te uiti la ea si urlii sa-si miste curu mai repede... Cam asa ceva ar trebuii sa fiu? Ah nu. Stiu! Se poate si altfel. Da am stat si eu cu curu in asa ceva si zic eu ca n-am fost deloc asa. Deci cade si chestia asta, caci din punctul meu de vedere este irelevant. Nu masina face omul. Masina e doar un surplus de confort in viata, iar pentru voi cei care va uitati dupa masini, nu uitati ca in orice minut in care rotile ei se invart, fiarele alea care va inconjoara pot disparea. Cum? Un accident, ti-o fura, i-a foc, o pierzi, ramai fara bani, orice! E doar o bucata de fier.

Deci asa ca idee. Am priceput un lucru. Si am sa-l incerc. Masina, haine, alte prostii ? Nu conteaza. Increderea? ZERO! M-am saturat sa ma calce oamenii in picioare. Orice ar fi ei.

P.S: te rog nu te supara pe mine, am incercat sa nu te implic prea mult :)

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pe cine sa implici ?

March 7, 2009 at 1:50 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home