Saturday, March 7, 2009

Soon...


"So you think you can stone me and spit in my eye.
So you think you can love me and leave me to die.
Oh, baby, can't do this to me, baby,
Just gotta get out, just gotta get right outta here."

Da, vreau sa plec... Unde? Nu stiu. Cat mai departe de tot. Vreau sa incep o viata noua. Plec la propriu-zis? Nu. Dar ma tem ca voi trebuii sa 'omor' pe cineva. Uf uf asta suna urat. Nu la propriu din nou. Pe mine trebuie. Da da... pe mine. No more Mickey.

Ah nu. Nu-s vreun EMO handicapat (cu toate ca probabil sunt pe aproape, FOARTE aproape sa-mi pierd mintile in lumea asta ametita si fara nici un sens concret).

Pentru inceput am sa incetez sa scriu prostii pe aici. M-am saturat sa ma plang degeaba :) Nu are nici un efect... Nici nu ma face sa ma simt mai bine nici nu cred ca are un efect pozitiv aspura imaginii mele (nu ca mi-ar pasa prea tare, dar macar asa de obraz).

So goodbye, and welcome!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home